צלם לבר מצווה - האירוע של אור נדבצלם לבר מצווה

אירוע בר המצווה הוא אירוע חד פעמי, זה היום שבו הילד הופך לגבר ומתחיל ללמוד את המוסר של החיים, באופן כזה שהופך אותו גם לזה שמעכשיו אחראי למעשיו..  נגמרה תקופת ההתבוננות והנה מתחילה תקופת ההתנסות!

עד שהוא יתעצב ויהפוך לגבר שהוא הולך להיות יש לו עוד תקופה של התבגרות, זו בדרך כלל התקופה הכי קשה בחייו של האדם, זו תקופה של הפקת לקחים בה אנחנו מעצבים את האופי שלנו.. התמימות של הילד עומדת להישאר מאחור ולפנינו המון עליות וירידות בהן נרצה לחזור אל אותה התמימות אבל מתוך מקום מפוקח!

 

למה צילום בר מצווה חשוב?

מי לא היה רוצה שיהיה לו זיכרון מתועד של הילד התמים שהוא היה ?
אלו לא רק תמונות מגיל 13, אלו תמונות שמזכירות לנו את התמימות שעלינו להשיב לחיינו, גם כשאנחנו כבר מבוגרים.

 

בחירת צלם לבר מצווה

בחירת צלם לבר מצווה היא בחירה חשובה, את הזיכרון המשמעותי הזה צריך לתעד ולהנציח באופן כזה שאכן ידגיש ויבליט את כל אותם דברים שנרצה לזכור בעצמנו..

בר מצווה זה אירוע של פעם בחיים וכדאי לבחור צלם לא פחות ממעולה לבר המצווה, כדי שהוא יוכל ליצור אווירה נינוחה וטבעית שבה הוא יצליח להוציא מחתן בר המצווה את הרגש והתמימות שחבויים בו.

יניב איתן הוא צלם לבר מצווה המתמחה בעבודה עם ילדים מתבגרים תוך כדי התחשבות בצרכים הייחודיים שלהם. המבוכה, הביישנות, וכל אותם גורמים שלרוב חוסמים את הרגשות מלצאת החוצה, ולכן גם קשה מאוד לתעד אותם במצלמה וליצור מהם זיכרון מתועד.

יניב משלב חוש הומור ואווירה נינוחה לאחר שהוא חקר והבין את אופיו של הילד. הוא מדבר בשפתו וכך גורם לו להרגיש שייך כדי שישחרר את כל המחסומים,
כדי שיוכל להוציא ממנו רגעים אותנטיים והבעות שמשקפות את הילד שבו..

 

צילום לבר מצווה - צלם בר מצווה במחיר זולמה הם הדברים שחשוב לבדוק כשבוחרים צלם לבר מצווה ?

  • הדבר החשוב ביותר זה לבדוק את הכימיה שיש לצלם ולילד, לראות שהם מצליחים לדבר בגובה העיניים ושהילד מרגיש איתו בנוח.
  • לוודא שהצלם מתעניין בילד ורוצה להבין את עולמו הפרטי, זה מעיד על כך שהוא ישלב את תחומי העניין של הילד ביצירת אלבום התמונות לבר המצווה, אחרי הכל זה צריך ואמור לשקף את הילד כזיכרון לפני שהוא נפרד מהילדות והופך לגבר.
  • כדאי לראות עבודות של הצלם ולבחון האם יש הבדלים בין עבודה אחת לשנייה, לראות שהצלם אכן מתאים את עצמו לעולמו של הילד שאותו הוא מצלם.
  • כדאי לבדוק מה הצלם מציע בחבילה כוללת לצילום הבר מצווה, האם הוא מספק רק שירותים של תמונות סטילס או שיש באפשרותו לספק גם צילום וידאו ועריכת קליפ בר מצווה ? לרוב חבילה כוללת תוזיל עבורכם את העלויות..
  • מה לגבי עיבוד ועריכה של חומרי הגלם ? צריך לבדוק האם הצלם משתמש בגרפיקאי מקצועי לעיבוד התמונות ובעורך וידאו לקליפ וסרט האירוע, ואם הוא עושה זאת בעצמו כדאי לבדוק מה ההסמכה המקצועית שלו ? האם הוא זה שעשה את כל הדברים הנ"ל בעבודות שהוא הראה לכם ?

צלם לבר מצווה חייב להיות צלם איכותי ומקצועי, שמספק חבילה כוללת, כזו שמדברת אל הילד ומצליחה להוציא ממנו את הבעת זיכרון הילדות שאותה הוא ירצה לזכור….