צלם מקצועי לבת מצווה במועדון , כלת האירוע מכבה את העוגהצלם לבת מצווה

כל בת מצווה היא עולם אחר ושונה בדיוק כמו שכל אדם הוא סיפור שונה, השוני והייחודיות של כל אחד ואחת בולט הרבה יותר כאשר מדובר בנשים והוא בולט במיוחד כאשר הן מגיעות לגיל 12 וחוגגות את בת המצווה שלהן!

 

אני סובר שזו מעין הכנה קטנה לאירוע החתונה שעתיד לבוא בהמשך, זה משהו מובנה שנמצא אצל הנשים בתוך הנפש וביום המיוחד הזה הן מנציחות שלב חשוב מאוד בהתפתחות שלהן, כמו שביום החתונה הן מנציחות את השלמות שלהן על ידי הקמת בית עם בחיר ליבן.

 

באירוע בת המצווה בנערות מנציחות את השלמות שבשילוב הילדות והבגרות, מצד אחד הן כבר מרגישות בוגרות אך מצד שני הן עוד לא יודעות שאת הבגרות שהן חוות כרגע מלווה תמימות זכה שאותה הם ירצו לזכור ולשמר בחייהן הבוגרים. זו הסיבה שצילום בת המצווה זה דבר חשוב ביותר! זה מזכיר לנו את המקום התמים והרך שממנו צמחנו ואליו נרצה לחזור לאחר שלמדנו את החיים והבנו כיצד להתחמק או להתגבר על מכשולים.

 

מה צריך לקחת בחשבון כשבוחרים צלם לבת מצווה ?

קודם כל צריך לקחת בחשבון שבת מצווה זה לא אירוע סטנדרטי ושיש פה כמה וכמה דברים שמבדילים אותו מכל אירוע אחר, צילום בת מצווה אמור להנציח מעין פנטזיה שמשלבת את הילדה כפי שהיא באמת יחד עם האישה שהיא רוצה להיות כשתגדל.. הטכנולוגיה השתכללה מאוד וקיימים היום המון אמצעים ליצירת תמונות משודרגות שמשלבות נופים מהעולם, אביזרי תפאורה ועוד.. לא צריך להיכנס להשקעה מטורפת וללכת לסטודיו צילום שמביא את כל אלו בפועל, צריך רק לדעת להשתמש בתוכנות השונות שמאפשרות שימוש בעזרים האלו בצורה טכנולוגית וכך אפשר לחסוך המון כסף ועדיין לקבל אלבום בת מצווה מושקע ויפה.

 

צילום בת מצווה במחירים זולים - צלם לבת מצווה במרכזומה לגבי האירוע עצמו ?

זה הרי לא נגמר בבוק של הילדה, יש גם אורחים ויש אירוע באולם..

כשבוחרים צלם לבת מצווה כדאי לוודא שהוא יודע לספק לכם חבילה כוללת ובתוכה כל מה שנדרש לצילום הבת מצווה. צילום וידאו, צילום סטילס, הבוק של הילדה, עריכת האלבום (כדאי לוודא שעיבוד התמונות כולל גרפיקאי) ואולי תרצו גם פיתוח של תמונה אחת מהבוק כדי להציב אותה בכניסה לאולם ועליה כל החברים והחברות יוכלו לחתום וכך תהיה מזכרת נוספת בתקופת המעבר המיוחדת הזו..

 

לפי מה בוחרים את הצלם המתאים ביותר לצילום בת המצווה ?

רצוי להתחיל בבחירת צלם שידע לספק את הבוק שהילדה אוהבת, צריך לוודא שיש בינו לבין הילדה כימיה כדי שהיא תוכל להרגיש בנוח ולהביע את עצמה מול המצלמה, לאחר שמצאתם צלם שהילדה רוצה לעשות אצלו את הבוק רק אז אפשר לעבוד ולדון ביתר הפרטים שנדרשים לצילום האירוע, הוידאו, הסטילס וכו'..

כדאי לבדוק את העבודות שהצלם עשה לאירועי בת מצווה אחרים ולהשוות בין כמה אירועים כדי לראות שבכל אחד מהם הוא מביא משהו מקורי ושהוא לא משחזר שטנץ קבוע, תזכרו – המטרה היא להנציח את רגעי הקסם של הילדה ולכן מה שצריך לבוא לידי ביטוי זה היא ולא הטכניקה שהצלם למד, כל האמצעים והטכניקות אמורים לשמש ככלי להבליט ולייחד את מה שנמצא בילדה באופן טבעי..

 

בת מצווה זו מעין חתונה קטנה, החתונה של הילדה עם החיים הבוגרים, אלו רגעי קסם שהיא תרצה לזכור כשתגדל..
ובחירת צלם לבת מצווה זו המשימה שלכם כהורים, משימה שבהחלט תרצו לבצע כראוי..