צלם מקצועי לפורטרטים ובוק ביפו. צילום במתחם התחנה בתל אביב - בוק לבת מצווהבוק לבת מצווה

כל אחת רוצה להיות דוגמנית ליום אחד, בטח כאשר מגיעים לגיל בת מצווה וצריך להתחיל להכין את הבוק לבת מצווה. זוהי המזכרת הכי מדהימה שיכולה להיות מהתקופה שבה את עוברת מהתמימות של הילדות אל הפקחות של הבגרות.. הבוק הזה ילווה אותך במשך כל חייך ויזכיר לך את הטוהר והרוך שמהם צמחת להיות האישה שאת היום.

 

מה צריך לדעת ?

כשבוחרים צלם בוק לבת מצווה הדבר החשוב ביותר שצריך לקחת בחשבון זה שאמנם בוק מתקשר לנו עם דוגמנות וצילומי סטודיו, אבל זה לא ממש מדויק. בוק לבת מצווה צריך לשקף אותך – את מי שאת באמת!

כשבוחרים צלם לבצע עבודה שכזו, צריך לבחור צלם בעל רגישות והבנה שכל אדם הוא שונה ולכל אחד דברים אחרים שהופכים אותו להיות מי שהוא.. את לא ממש רוצה שהבוק לבת מצווה שלך יהיה שכפול של עוד אלף בוקים שנעשו בשנה האחרונה כשתמונה אחת על רקע אופנוע ותמונה שנייה עם צעיף וכובע, זה לא ממש משקף את מי שאת באמת.

 

צילום בוק לבת מצווה - יניב איתןאז מה כן משקף ?

מה שבאמת משקף את הפנימיות שלך אלו ההבעות והרגשות הטמונים בך, נכון שצריך לשלב גם תפאורה מתאימה, איפור ואקססוריז אבל זה לא העיקר וזה בטח לא מה שיהפוך את הבוק לבת מצווה שלך לבוק ייחודי ויוצא דופן. הדבר החשוב ביותר זו הכימיה שיש לך עם הצלם, הוא צריך להיות אדם קליל ונינוח, הוא צריך לדעת לייצר אווירה שבה תוכלי לצאת מהביישנות ופשוט להיות את, יש צלמים שעושים זאת על ידי חוש הומור ויש כאלו שעושים זאת על ידי מופנמות, זה משתנה וזה תלוי בך, זה צריך להיות מתאים לך, כדי שאת תוכלי להשתחרר!

זה כמובן לא מבטל את העובדה שצריך לבחור צלם מוכשר שיודע לשלב שימוש נכון בתאורה וזוויות צילום, כמו גם שבעסקה שאת סוגרת לצילום בוק לבת מצווה הוא יכלול גרפיקאי שמעבד את התמונות וגורם להן להיות בעלות ברק ומרקם אחיד כמו צילומי אופנה.

 

מה עוד צריך לקחת בחשבון כשבוחרים צלם בוק לבת מצווה ?

צריך לזכור שהבוק לבת מצווה זה רק חלק אחד מעבודות הצילום שדרושות לכם לאירוע, צריך גם את צילום תמונות הסטילס באירוע עצמו וגם את צילום הוידאו! וודאו שהצלם יכול לספק לכם גם את השירות הזה כי בעסקת צילום כוללת תוכלו לקבל דיל יותר טוב ומחירים זולים יותר.

כאשר אתם נפגשים עם הצלם והוא מראה לכם עבודות שהוא עשה חשוב שתוודאו שהגרפיקאי, העורך של סרט הוידאו, המאפרת שאיפרה את הילדה בבוק, כולם כלולים במחיר שהוא מציע לכם וכמובן שאלו אותם אנשי צוות שאתם מקבלים בהזמנת העבודה דרכו, כך תוכלו לוודא שאיכות הצוות המוצע לכם טובה.

 

יניב איתן – צלם המתמחה בצילום בוק לבת מצווה ובעל צוות צלמי וידאו וסטילס לאירועים.