צילום מסיבת בת מצווה במועדון בתל אביב - צילום אלבום בת מצווהאלבום בת מצווה

אלבום בת מצווה זהו אלבום תמונות בעל אופי מאוד ייחודי, זה לא עוד אלבום של תמונות משפחתיות, מדובר פה ברגע מאוד חשוב בחייה של הילדה ומלבד התיעוד הנחמד של כל בני המשפחה מבחינת הילדה הדבר המשמעותי ביותר – זה דווקא תיעוד החברים.

בשנים הקרובות הם יתחילו להתפצל למגמות שונות, תיכונים שונים, לאחר מכן יתגייסו לצבא ועם רובם הקשר יתרחק מאוד ולפעמים יתנתק לגמרי, זו ההזדמנות הכי טובה כדי להנציח את חברי הילדות בשיא שלהם ובשיאה של התקופה היפה הזו…

 

ההזדמנות הטובה ביותר היא באלבום בת מצווה !

כולם התלבשו חגיגי והגיעו לשמוח בשמחתה של הילדה, היא מרכז העניינים והיא פשוט קורנת מאושר, זו ההזדמנות הטובה ביותר להנציח ולתעד את חווית הילדות הקסומה יחד עם כל חברי הילדות..

צילום אלבום בת מצווה במחירים זולים - יניב איתן

מה צריך לדעת כשבוחרים צלם ליצירת אלבום בת מצווה ?

הדבר החשוב ביותר באירועים מסוג זה הוא הכימיה והקלילות של הצלם כדי שיוכל לגרום לילדים לשתף איתו פעולה ולייצר תמונות קבוצתיות ואישיות של כל החברים, מצד שני כאשר האירוע משלב ילדים ומבוגרים נרצה צלם שיודע להיות גם רשמי ומכובד, הפתרון הוא לבחור בצלם שיש לו צוות צילום איכותי שיודע לתת מענה גם לזה וגם לזה..

דבר נוסף וחשוב מתבטא דווקא בעבודה שנעשית לאחר סיום האירוע, כאשר כל חומרי הגלם נמצאים בידיו של הצלם ומהם צריך לערוך אלבום איכותי.. האלבום דורש עיבוד של התמונות על ידי גרפיקאי מקצועי שישפר את הצבעים ויגרום לכל תמונה להיראות כיצירת אומנות בפני עצמה, לאחר שהסתיימה עבודת העריכה והעיבוד כל מה שנשאר זה לקבץ את כל התמונות יחד לאלבום בת מצווה.

 

איזה סוגי אלבומים קיימים ?

האלבום הפופולארי ביותר בימינו הוא אלבום דיגיטלי, זה אלבום שמגיע כקובץ מחשב ובו התמונות מסודרות כמו בספר, ניתן להשקיע בעיצוב לפי מידת התקציב והיתרון הגדול של אלבום מסוג זה הוא הנוחות שניתן לשתף ולהעלות את התמונות ממנו למדיות החברתיות ולרשת האינטרנט..

אלבום דפוס שהיווה בעבר את האופציה היחידה הפך עם השנים לפחות ופחות נצרך אך הוא בהחלט אפשרי וקיים עדיין, יש אפשרות לקבל גם אלבום מעוצב אותו מכין אמן יוצר שמעצב את האלבום לפי הטעם שלכם ובהתאם לאופי הייחודי שלכם, יש באלבום המודפס משהו נוסטלגי ומוחשי וגם אם את רוב השימוש נעשה באלבום הדיגיטלי זה תמיד כייף כשיש לנו את הדבר הגשמי אצלנו ביד ואנחנו מדפדפים בו ומעלים זכרונות..

 

יניב איתן – צלם אירועים המתמחה ביצירת אלבום בת מצווה אומנותי וייחודי,
ניתן לקבל גם חבילת צילום שכוללת וידאו, סטילס, מגנטים וכו'.. צוות הצלמים המקצועי שלנו ישמח לתעד עבורכם את היום המיוחד.