צילום פורטרטים עסקי - יניב איתןצילום תדמית | צילום עסקי

צילום פורטרטים משמש ליצירת תדמית נכונה ומדויקת בכוונה להעביר מסר מסוים לצופה בתמונה, בהתאם למטרה שלשמה צולם הפורטרט. תמונת תדמית איכותית יכולה לשמש למטרות שיווקיות בעולם העסקים או אפילו כזיכרון משפחתי של הילדים בגילאים שלא יחזרו שוב. עולם הצילום התפתח והתקדם מאוד וכיום יש אופציות רבות לעריכת התמונות לאחר הצילום. גם בתחום של צילום תדמיתי טכנולוגיה זו שימושית מאוד ועל ידי ליטוש התמונות בפוטושופ ניתן ליצור אווירה משלימה לצילום ולחומרי הגלם, ועדיין לשמור על תחושה אותנטית שמשדרת מציאות אמינה ונוכחת.

מתי צריכים צילום תדמית מקצועי?

ישנם תחומים רבים בהם צילום פורטרטים משמש כאמצעי יעיל ונכון להשגת המטרה. צילום לאתרי היכרויות, צילומי משפחה, וצילומים לפרופיל עסקי לשיווק תדמיתי באינטרנט, הם רק חלק מהתחומים שבהם צילום פורטרטים הוא אמצעי יעיל ומדויק.

טיפים ליצירת תמונת תדמית מקצועית

הדבר הראשון וההכרחי לצילום תדמית מקצועי הוא ציוד צילום מקצועי. בנוסף גם ל – מצלמה, עדשה, שימוש נכון בטכניקות תאורה, בחירת רקע שישקף את מטרת התמונה, יש תפקיד חשוב בתוצאה הסופית ובקבלת תמונת פורטרט מקצועית. מעבר לציוד הצילום כדאי לבחור גם צלם פורטרטים מנוסה, כזה שיש לו ניסיון בצילום פורטרטים שמחייב שימוש נכון בזוויות הצילום ובפרספקטיבה של התמונה הכללית ושל האדם המצולם.

 

צילום שיווקי לפרופיל עסקי - יניב איתןשימוש בעדשות המצלמה

יש עדשות מסוגים רבים ושונים: עדשות רחבות, ארוכות, כאלו בעלות צמצם גדול שמשמש להפרדת הרקע מהאדם המצולם, ועוד.. השימוש בעדשות השונות יכול לייצר אווירה ותחושה רגשית מסוימת שבעזרתה נוכל ליצור צילום מדויק שישרת את המטרה שלשמה הפורטרט משמש. בצילומי פורטרט משפחתי כדאי לבחור עדשה שמייצרת אווירה חמימה ואינטימית, לצילום עסקי נבחר בעדשה שמעבירה קרירות וקשיחות שבצילום עוברים כמקצועיות ונחישות, וכך לכל צילום פורטרטים מסוג מסוים נתאים את הציוד המתאים שיעזור ביצירת האווירה אותה נרצה לשדר.

שימוש בתאורה לצילום

כמו בבחירת העדשות, גם השימוש בתאורה יכול להשפיע המון על תוצאות הצילום. שימוש נכון בחזרת הפלאש מתפאורה ברקע או מהתקרה, יכול לייצר גוונים שונים של אור בהתאם לצבע של העצמים שממנו הוא חוזר ופוגש את המצולם. זווית הצילום גם היא משמשת כטכניקה ליצירת אווירה בהתאם לתוצאה הרצויה. צילום פורטרט מכיוון למטה למעלה מעביר תחושה מחתרתית ופורצת גבולות, לעומת זאת צילום קלוז אפ פרונטאלי ישדר אלגנטיות שגרתית שפועלת על פי הכללים.

צלם שמוציא את המקסימום..

צלם תדמית מקצועי חייב לדעת כיצד לתפעל את המצולם על מנת להוציא ממנו את הצילום הנכון! כאשר המצולם מביט ישירות אל תוך המצלמה נוצרת אווירה אישית וחודרת, דבר שמשמש לצילום פורטרטים עסקיים בהם המצולם רוצה לשדר נגישות ופתיחות. כאשר האדם המצולם מסתכל קדימה אך לא מביט ישירות אל תוך העדשה, המבט לצד יוצר אווירה של סקרנות וריחוק מסוימים, דבר שיכול לשמש נהדר בצילום תמונות לאתרי היכרויות בהן המצולמים לא רוצים לשדר נגישות מתרפסת אלא לעורר סקרנות ומסתוריות מפתה.

לשים דגש על מה שחשוב

למבט ולעיניים יש תפקיד חשוב מאוד ליצירת צילום פורטרטים מדויק. העיניים הם ראי אל תוך הנפש, ומבט נכון של המצולם בשילוב עם תאורה וזווית צילום נכונות, יכול להפוך תדמית לעוצמתי וכובש. צלם פורטרטים מקצועי חייב לדעת את כל הטכניקות האמורות ולהיות בעל יחסי אנוש טובים כדי להצליח לייצר במצולם את הנינוחות שתביא לשיתוף פעולה מוצלח שבסופו יתקבל צילום פורטרטים מקצועי ומדויק שמשרת את המטרה הרצויה.

יניב איתן

יניב איתן – צלם תדמית מקצועי שיודע להוציא את המקסימום מכל מצולם, בין אם צריך תמונת פורטרט עסקי ובין אם השימוש בתמונה לצרכים אחרים.

לפרטים נוספים, חייגו עכשיו – 052-4466345 .