צילום בת מצווה במחירים זולים במרכז הארץ - יניב איתןצילום בת מצווה

צילום בת מצווה זה קצת כמו צילום חתונה…
כל מה שחסר זה החתן ♥

הבנות המתרגשות מתכננות את היום המיוחד הזה בקפידה וחשוב להן שהכל יהיה מושלם, הן רוצות שכל החברים בשכבה יבואו לחגוג איתם והן ישמחו אם ביום למחרת אירוע הבת מצווה יהיה שיחת היום, ובצדק..

זה היום שבו הן מתחילות את התהליך שבו הן הופכות מנערות לנשים וזו ההכנה הכי טובה שלהן לאירוע שעליו הן חולמות כבר מילדות, האירוע שבו הן יראו כמו נסיכות מהאגדות וילבשו שמלה לבנה..

 

צלמים לבת מצווה במרכז הארץ במחירים זולים - יניב איתןאיך לתכנן צילום בת מצווה ?

כמובן שצריך לסגור אולם או מועדון, צריך לקנות בגדים יפים, להזמין את כל החברים לכיתה וכו'.. אבל מה מהדברים האלו מתקשר לצילם ואיך הופכים את צילום בת המצווה למוצלח ?

צילום בת מצווה מורכב מכמה פרמטרים חשובים, יש את הבוק לבת מצווה, יש את צילום האירוע בפועל (סטילס ווידאו) ויש את כל השדרוגים שניתן להוסיף כדי לייחד את האירוע מכל שאר הדברים שכולם עושים. וזה הכל מתחיל בבחירת צלם מקצועי שיודע לייצר תמונות אומנותיות שמביעות רגש!

מתוך התמונות שהכנתם עם הצלם אפשר לבחור את התמונה היפה ביותר ואותה להדפיס בענק ולהציב אותה על כן ציירים בכניסה לאירוע, כדי שכל החברים יחתמו עליה ותהיה לכם מזכרת מכל אחד ואחת מהם, אפשר לתכנן כניסה מרשימה לאולם ויש אינסוף אטרקציות שבעלי האולמות יציעו לכם כשתתחילו את הבירור.. אבל תזכרו שהזיכרון שיישאר לכם מהאירוע הזה הוא צילום בת המצווה, זו תהיה המזכרת שתישאר בידכם לעוד שנים רבות וטובות..

 צילום בת מצווה מקצועי במועדון בתל אביב

בחירת הצלם…

האם הצלם שעושה את הבוק תמיד יתאים גם לצילום הוידאו בבת מצווה ?

לאו דווקא, צלם בוק צריך להיות בעל גישה ייחודית ומקורית, בעל אישיות נינוחה שתגרום לכם להרגיש בנוח וכמובן שהוא צריך להיות מוכשר בכל מה שנוגע לצילום סטילס ועיבוד גרפי של התמונות אבל צלם כזה שיתאים גם לצילום הוידאו באירוע צריך להיות בעל אסרטיביות והוא גם צריך שיהיה לו צוות צלמים שעובדים איתו בצמוד כך שבזמן האירוע כל התרחשות תוכל להיות מתועדת ומתוך חומר הגלם הוא יערוך לכם את הסרט ואת הקליפ.. כדאי לבקש לראות עבודות צילום בת מצווה אחרות שהוא עשה וכמו כן לוודא שצוות הצלמים, העורך של הוידאו והגרפיקאי שעיבד את התמונות הם אותו הצוות שהוא מציע לכם בחבילת הצילום. לרוב יצא לכם יותר משתלם למצוא צלם שמציע לכם חבילה כוללת לכל הפרטים שצריך בצילום הבת מצווה, כך תוכלו לחסוך כסף וגם להימנע מכאב ראש מיותר בהתעסקות עם ספקים שונים..

 

יניב איתן – מתמחה בצילום בת מצווה תוך כדי מתן יחס אישי ומקצועי ועריכת בוק תמונות ייחודי.
ניתן לקבל גם חבילת צילום כוללת – יש לנו צוות צלמים מדהים ונשמח לתעד עבורכם את היום המיוחד.